Gespeeld op 16, 22, 23 en 30 juni in het Natuurtheater te Oisterwijk.
Geschreven door Henri ’t Sas.
| Regie | Wim Rooth |
| Rekwisieten | Anton Janssens, Deen Wesseling, Jan de Laat, Erik de Laat, Rob Schilders, Jurgen de Laat en Hugo Groenland |
| Kleding | Anja van der Bruggen, Desirée Evers en Sandra van Doveren |
| Geluid | Mart van de Wiel |
| Grime | Sjan Brekelmans. Ans van Bergen en Maurice Molet |
| Productieassistente | Hannelore Peters |
| Personeel Natuurtheater | Anneke van de Bosch, Ad Snoeren, Jac van den Meer en Piet Brand |
| Orgel | Eerste Oisterwijkse Mirliton Harmonie “Wij maken het zelf” |
| Spelers Ghesellen | |
| Simon Robbe | Cees Michels |
| Mr. van Baal | Huub Groenland |
| Carolieneke | Marian van Herk – vd Boer |
| Hildje | Joke van Venrooij |
| Mevr. van Baal | Gemma vd Pauw – Vervloet |
| Notaris de Blok | Hans van Pergé |
| Overige spelers | |
| Driek van Baal | Karel Groenland |
| Floris den Bels | Cis Stoffels |
| Engelina | Carin Ligtvoet |
| Geert | Frank Dujardin |





